×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش سرخط پتروشیمی از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه – در پیام مهندس باتمانی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.
امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ،آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه ، مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران وشناخت افکار عمومی به عهده دارد.
این روز، فرصتی است برای تجلیل از تلاش‌ها و زحمات شما عزیزان که با دقت، حساسیت و هنر خود، نقش بسیار مهمی در ایجاد روابط سالم و پایدار در جامعه، ارتقاء فرهنگ سازمانی مثبت و افزایش شناخت عمومی درباره سازمان‌ها ایفا می‌کنید.
همچنین اگر امروز شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌های منطقه پارس در افکار عمومی شناخته می‌شود، این جایگاه را مرهون هنر روابط‌عمومی ، مدیران ، کارکنان و خانواده ها هستیم که همه در راستای اعتلای نام مخازن سبز می کوشند.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالین و دست اندرکاران در این حوزه به ویژه روابط عمومی های شرکت های نفت، گاز و پتروشیمیِ مستقر در منطقه ویژه پارس تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت آنان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدسجاد باتمانی
مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.