×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تسلیت مدیر عامل شرکت نفت سپاهان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت

در سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، و شهادت جانگداز رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، و همچنین به یاد قیام پانزده خرداد، دل‌هایمان مالامال از اندوه و ماتم گردیده‌است.
قیام پانزده خرداد، نقطه عطفی در مسیر مبارزه با ظلم و بیداد بود و نشان از اراده‌ای استوار برای نیل به آزادی و عدالت داشت.
امام خمینی (ره) با حکمت و رهبری خویش، مسیری را برای ما روشن ساخت که همچنان با رهبری رهبر فرزانه انقلاب، آیت الله خامنه‌ای، چراغ راه ما در مسیر تاریکی‌ها و چالش‌ها می‌باشد.
بی‌تردید تقارن این ایام با شهادت رئیس‌جمهور محترم و شهدای خدمت، یادآور این اصل است که ریشه‌های نهال انقلاب اسلامی در خاک مقدس ایران عزیزمان قوی‌تر و مستحکم‌تر گردیده است.
یاد و خاطره‌ی این شهیدان بزرگوار و امام عزیز، همواره در قلب‌های ما زنده و ادامه راهشان، ما را به سمت عدالت، آزادی و کرامت انسانی هدایت می‌کند.
بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ نفت سپاهان ضمن عرض تسلیت و همدردی با ملت شریف ایران، برای همگان توفیق ادامه دادن راه این بزرگواران و توفیق خدمت به اسلام و میهن عزیزمان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

روح بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، شاد و راهشان پر رهرو باد.

با احترام فراوان،
فرهاد امین دهقان
مدیر عامل شرکت نفت سپاهان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.