×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با رئیس دانشگاه آزاد عسلويه و جم

 

به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ مهندس باتماني مدیرعامل شرکت در نشست با دکتر کارگر رئیس دانشگاه آزاد عسلویه و جم با تسلیت درگذشت رئیس جمهور بیان داشت: دکتر رئیسی تمام زندگی اش وقف خدمت به مردم کرد و در این راه هم شهید شد.

مهندس باتماني با استقبال از افزایش تعاملات و همکاری هاي دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت مخازن سبز بيان داشت: ارتباط های دو طرف باید ادامه دار باشد.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این نشست با بیان ظرفیت ها و برنامه های توسعه‌ ای شرکت خاطرنشان کرد: مخازن سبز نقشی برجسته در انبارش و صادرات محصولات پتروشیمی کشور را دارا است .

مهندس باتماني در پایان تاکید کرد: از افزایش همکاری ها با دانشگاه آزاد اسلامی استقبال می‌کند.

دکتر محمد کارگر رئیس دانشگاه هاي آزاد اسلامی جم و عسلویه نیز در اين نشست با برشمردن ظرفیت های مختلف براي افزایش همکاری ها بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه های پیشرو در تعامل با صنعت است.

کارگر در ادامه حضور در شرکت مخازن سبز را فرصتي ارزشمند عنوان کرد و افزود: جلسات و هم اندیشی های دو طرف افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عسلویه در پایان از تلاش‌های شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در راستاي جهش تولید قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.