×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجتمع پتروشیمی امیرکبیر دروازه تجارت پتروشیمی ایران

 

پتروشیمی امیرکبیر تولید کننده متنوع‌ترین محصولات پلیمری شامل پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن سبک، و پلی‌اتیلن سبک خطی در سطح کشور است که با ارائه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی را در صنعت پتروشیمی ایران داراست. محصولاتی که هر کدام به تنهایی نقش مهمی در تولید پایدار مواد اولیه سایر صنایع وابسته ایفا می‌کند. این مجتمع افتخار دارد، برای اولین بار کوره‌های واحد الفین، راکتور تبدیل اتیلن در واحد الفین و راکتورهای پلی‌اتیلن سنگین را با تکیه بر توان داخلی و بهره جستن از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور طراحی و راه‌اندازی کند.

مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در دروازه تجارت پتروشیمی ایران، بندر امام خمینی (ره)، واقع شده است. نگین درخشانی که محصولاتی با کیفیت جهانی و رعایت استانداردهای بین‌المللی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. کیفیت و مرغوبیت کالا امروزه اساسی‌ترین عنصر رقابت کارخانجات تولیدی در بازارهای داخلی و جهانی است. رشد تولید و فروش محصولات پلیمری، حفظ زنجیره ارزش و ثروت‌آفرینی ملی از سوی پتروشیمی امیرکبیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، ارزش این دستاورد‌ها را دوچندان کرده است.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات پلیمری در ایران همسوی با سیاست‌های کلان رشد اقتصادی کشور و الزمات ذینفعان، همواره در تلاش است تا با سرلوحه قراردادن اصول نظام مدیریت کیفیت و بکارگیری آن محصولاتی تولید کند که علاوه بر تامین نیاز داخلی، به منظور رقابت در سطح جهانی و ارزآوری، در بازارهای صادراتی هم حضور فعال داشته باشد.
پتروشيمي امیرکبیر با تکیه بر دانش و توانایی کارکنان، به شرکتی ارزش‌افزا و سرآمد در عرصه تولید محصولات پلی‌اتیلنی کشور تبدیل شده است. شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های سازمان، نهادینه کردن ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت‌پذیری در سطوح سازمانی شرکت، گسترش فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پیروی از قوانین و مقررات HSE در رابطه با فعالیت‌های شرکت، راهبرد این مجموعه عظیم صنعتی در دستیابی به اهداف است.

اگر بخواهیم پتروشیمی امیرکبیر را در چند کلمه خلاصه کنیم، کیفیت، اشتغال و توسعه پایدار، کامل‌ترین واژه‌هایی هستند که یکی از بزرگترین واحد‌های تولید‌کننده‌ی محصولات پلیمری کشور را معنی می‌کند. بدون شک مدیریت کارآمد به همراه سرمایه انسانی متخصص، پتروشیمی امیرکبیر را نسبت به سایر فعالان عرصه پتروشیمی متمایز می‌کند. ترسیم آینده‌ای درخشان در گروه برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری امروز است. امروزی که در اختیار مدیران متخصص و متعهد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.