×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در مراسم رونمایی از محصولات صنعت پتروشیمی، گریدهای استراتژیک آریاساسول رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم رونمایی نمادین از واحدهای تولید کاتالیست و ۱۰ محصول ارزشمند صنعت پتروشیمی روز شنبه، (۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد و در این مراسم سه گرید استراتژیک آریاساسول در بین محصولات معرفی شده بودند. شرکت پلیمرآریاساسول نیز در این آیین از سه محصول پلی‌اتیلن سنگین HCH5020، پلی‌اتیلن سنگین HCH5520 و پلی‌اتیلن سبک LEC1969 رونمایی و آن‌ها را معرفی کرد.

گرید تجاری پلی‌اتیلن سبک با نام LEC1969 کاربرد استروژن کوتیک دارد و در راکتورهای نسب جدید Tubular آریاساسول تولید می‌شود. این محصول در بسته‌بندی‌های چند لایه مواد غذایی، تتراپک، پوشش‌های سطوح سلولوزی، پوشش‌های Cardboard استفاده می‌شود.

همچنین گریدهای HBM5020 و HBM5520 با کاربری Small Blow Molding یکی از پرتقاضاترین گریدهای صنعت بسته‌بندی در حوزه قطعات کوچک دَمِشی هستند و برای ساخت بطری‌های حمل و بسته‌بندی مواد شیمیایی و غذایی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و اتومبیل‌سازی و … استفاده می‌شوند.

روز قبل از این مراسم، مرتضی شاهمیرزایی با حضور در غرفه آریاساسول در مورد گریدهای توسعه یافته در این شرکت با محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت گفت‌وگو کرد و توسعه و بهبود گرید باک خودرو که در آریاساسول تولید می‌شود را مورد تأکید قرار داد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور یافتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.