×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش صادقانه برای حل مشکلات و ارتقاء بهره وری مبنای کار ما خواهد بود

به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی ایشان با حضور در سالن جلسات و در جمع مدیران و روسای واحدها ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: از حضور در پتروشیمی فارابی و جمع شما عزیزان بسیار خوشحال و خدا را شاکرم و امیدوارم با همراهی و همکاری شما برای برای بهبود مستمر امور و نیل به تعالی سازمانی تلاش موثری داشته باشیم.

وی افزود: شرکت با همکاری شما نیازمند یک تحول است تا از این وضعیت شکننده خارج شود، به همین دلیل نیاز است با سه دیدگاه سه نوع برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای تحقق پیشرفت و توسعه شرکت و برون رفت از مشکلات تهیه و با توکل به خدا و تلاش مضاعف دنبال شود.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه سرمایه اصلی سازمانی شرکت نیروی انسانی کارآمد است، بیان داشت: یکی از اولویتهای پیش رو پیگیری و انجام طرح طبقه بندی مشاغل و تقویت ظرفیتهای بازرگانی و تولید و نیز طراحی و اجرای طرحهای توسعه خواهد بود . در این راستا انتظار این است که همه پرسنل همچون گذشته تلاش صادقانه را مبنای کار خویش قرار دهند تا بتوانیم در مسیر کارایی و اثربخشی بیشتر که دو مولفه ی اصلی تحقق ارتقاء بهره وری است، گام برداریم.

در ابتدای جلسه نیز دکتر حسین رفیق دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران با بیان مشکلات و وضعیت شکننده ی شرکت، اهم رویکردهای پیشنهادی برای آینده ی پتروشیمی فارابی را با مدیریت جدید تشریح و آمادگی پتروشیمی فن آوران را برای حمایت از شرکت پتروشیمی فارابی همچون گذشته اعلام نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.