×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید مدیرعامل شستان از دفتر جدید شرکت مخازن سبز در تهران

به گزارش سرخط پتروشیمی، به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه : دکتر عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان صبح روز يكشنبه۶ خردادماه ۱۴۰۳ با همراهی مهندس باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز و مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان ، جناب آقای  رجبیان عضو هیئت مدیره شرکت سمت و سوی توسعه ایرانیان  ، دكتر وطن پور مدير حوزه مديرعامل شستان از دفتر جدید شرکت در تهران بازدید و‌ پس از آن با حضور درسالن جلسات نشستی را با مدیران شرکت برگزار کرد.

در این نشست ابتدا مهندس باتمانی ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل و هیئت همراه بیان داشت: اولین حضور دکتر عباسی در دفتر جدید شرکت مخازن سبز همزمان با افتتاح آن شده است.

مهندس باتماني در ادامه خلاصه ای از جزئیات کاری و برنامه های شرکت مخازن،  به همراه مختصری از عملکرد سالهای گذشته مجموعه  در حوزه های مختلف و اهداف و برنامه های آینده شرکت، در قالب گزارشی تصویری ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با اشاره به برخی مشکلات و تنگناهای ناشی از تحریم ها خاطرنشان کرد: عبور از آنها با همت و‌تلاش مدیران و کارگران  شرکت مخازن سبز و همراهی ارزشمند مدیران شستان انجام گرفته است.

براساس این گزارش پس از صحبت‌های مدیرعامل شرکت مخازن سبز؛ دکتر عباسی تلاش های صورت گرفته در مجموعه مخازن  را ارزشمند دانست و این شرکت را یکی از شرکت های خوب شستان عنوان کرد که دستاوردهای بی نظیری در سال گذشته و جاری داشته است .

وی ادامه داد: بسیاری از  دستاوردها در مخازن سبز را نتیجه درایت مدیریت شرکت مخازن سبز در همگامی با شرکت های دانش بنیان است‌.

دکتر عباسی با تقدیر از پرسنل و کارکنان  این شرکت ابراز امیدواری کرد موفقیت های بیشتری  در آینده نزدیک برای شرکت‌ رقم خورد.

دکتر عباسي در ادامه با گفتگو و تبادل نظر با سایر مدیران ارشد شرکت در جریان برخی فرایندها و‌ جزییات کاری حوزه های مختلف  قرار گرفت.

مدیران شرکت در اين نشست با مدیرعامل شستان از تلاش های مهندس باتماني مدیر عامل مخازن سبز در زمینه های مختلف شرکت‌ تقدیر و تشکر کردند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.