×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افقهی: همكاریِ قرارگاه خاتم‌الانبیا با تاپیكو در راستای اجرای منویاتِ مقام معظم رهبری است

به گزارش سر خط پتروشیمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، در مراسم امضای موافقت‌نامه مشارکت در توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان بین تنکو به نمایندگی از قـرارگاه سـازندگی خـاتم‌الانبیـا و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) که در حضور عبدالرضا عابد، فرمانده این قرارگاه انجام شد، ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: بابت فرصتی که در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین قرار دادید تشکر می‌کنم. در ابتدا علاقه‌مند هستم که دیدگاه متعالی سردار عابد و دلیل ایشان برای امضای این موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه را عرض کنم.

افقهی ادامه اداد: این موضوع در واقع به سهامداران مجموعه تاپیکو مرتبط می‌شود. ما در هلدینگ تاپیکو حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی داریم که اگر بخواهیم به طور متوسط هر خانواده را ۳ نفر حساب کنیم، حدود ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت کشور می‌شوند. بر همین اساس، یکی از راه‌های اجرای منویات مقام معظم رهبری برای مشارکت مردم در اقتصاد، حضور صندوق‌‌ها و شرکت‌هایی است که متعلق به عامه مردم است.

مدیرعامل تاپیکو افزود: سردار عابد به این دیدگاه متعالی به خوبی اشراف دارند و محبت کردند و در بخش‌هایی که اعلام شده، ان‌شاءالله باب همکاری خوبی با مجموعه پر ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: غیر از این سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌ها در دو میادین بالادستی، به این نتیجه رسیدیم که در چند حوزه دیگر نیز می‌توانیم از ظرفیت خوبِ فنی قرارگاه سازندگی استفاده کنیم و به تاکیدات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم. این ظرفیت مبتنی بر فعال شدن بخش تولید به خصوص در مناطق کمتر برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.