×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سید محسن موسوی نماینده اهواز : پتروشیمی‌ها اولویت احداث صنایع پایین‌دستی را در خوزستان قرار دهند

به گزارش سرخط پتروشیمی  به نقل از پترو نفت، محسن موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تمرکز نداشتن شرکت‌های پتروشیمی بر توسعه صنایع پایین‌دستی در خوزستان اظهارداشت: از وزارت نفت انتظار می‌رود برای جذب سرمایه‌گذاران در این بخش پیشقدم شود. توجه ویژه به توسعه صنایع پایین‌دستی، به اشتغال‌زایی و توسعه زیرساخت‌های منطقه منجر می‌شود. خوزستان قطب شرکت‌های پتروشیمی کشور است و شرایط لازم برای توسعه این صنایع را دارد.

وی در ادامه گفت: بازار فروش محصولات پتروشیمی در کشورهای همسایه، به‌ویژه عراق فراهم است. از شرکت‌های پتروشیمی می‌خواهیم با فراخوانی به سرمایه‌گذاران استان و خارج از آن، آن‌ها را دعوت کنند تا صنایع پایین‌دستی ایجاد و با تولید محصولات پلیمری، اشتغال پایدار برای جوانان استان فراهم کنند.”

موسوی همچنین از وزارت نفت و معاون وزیر درخواست کرد تا در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمینه توسعه صنایع نفتی و پتروشیمی در خوزستان عمل کنند.

وی افزود: انتظار داریم شرکت‌های پتروشیمی مسئولیت‌های اجتماعی خود را ابتدا در شهرهایی که در آن مستقر هستند، انجام دهند. تمرکز بودجه‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها در تهران و توزیع از طریق مرکز برای ما قابل قبول نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.