×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی شهادت آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت بزرگ فلسطین ،امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت

مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی شهادت آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت بزرگ فلسطین ،امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت . در متن پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر فراوان، خبر شهادت مظلومانه‌ی آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و یکی از محافظان گرامی ایشان در محل اقامتشان در تهران به گوش رسید.

این حادثه‌ی تلخ و ناگوار، بار دیگر نشان از عمق کینه و دشمنی دشمنان این مرز و بوم و همچنین رژیم صهیونیستی دارد. ترور شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت، جرمی نابخشودنی و اقدامی ضدبشری است که وجدان هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت مظلوم فلسطین و همچنین برای جبهه‌ی مقاومت اسلامی است. ایشان شخصیتی مبارز و آزادی‌خواه بودند که عمر شریف خود را وقف مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از حقوق ملت فلسطین نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف فلسطین ،امت اسلامی و همه آزادگان جهان و همچنین خانواده محترم شهید والامقام اسماعیل هنیه و محافظ ایشان ، از درگاه ایزد منان برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

امید است که مسئولین محترم با پیگیری جدی این حادثه، عاملان و آمران این جنایت هولناک را به سزای اعمالشان برسانند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

احمد رضا حیدرنیا

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

شرکت پتروشیمی شیراز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.