×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مجلس شورای اسلامی در کنار فرهنگیان/ پتروفرهنگ در حمایت از تولید نقش آفرینی می‌کند

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از غرفه پتروفرهنگ در نمایشگاه اوراسیا با حضور در اتاق خبر این هلدینگ در گفت‌وگویی اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان مجموعه‌ای متعلق به فرهنگیان عزیز است که مجلس برای حمایت از صندوق ذخیره هر اقدامی را که لازم باشد، انجام می‌دهد و مورد حمایت اکثر نماینگان مجلس است.

 

وی عنوان کرد: توقع هم از صندوق ذخیره فرهنگیان این بوده که بتواند سرمایه‌ای را که فرهنگیان عزیز ما در این صندوق سرمایه گذاری کرده‌اند روز به روز افزایش پیدا کند و صنایع ما بتوانند از ظرفیت‌های بسیاری خوبی که در صندوق ذخیره فرهنگیان مثل مجموعه‌ هلدینگ‌های پتروفرهنگ، مسکن و …که وجود دارد استفاده کند و بهره بگیرد.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس بیان کرد: کارخانه ماشین سازی اراک یکی از مجموعه‌هایی بوده که در حوزه انتخابیه بنده است و زیرمجموعه صندوق ذخیره بوده که انتظار می‌رود حمایت شود چون که صنایع مثل ماشین سازی صنایع مادر در کشور بوده و وقتی که به صندوق ذخیره فرهنگیان واگذار می‌شود توقع هست که این رشد چشمگیری داشته باشد و حداقل بتواند به دوران گذشته برگردد.

 

آصفری خاطرنشان کرد: توافق و قرارداد هایی که پتروفرهنگ با ماشین سازی اراک داشته به نوعی امیدوار کننده است و امیدواریم این قبیل همکاری‌ها بیشتر شود و ماشین سازی نیز در ارائه خدمات با کیفیت و قابل رقابت با بازار جهانی تلاش کند.

 

وی بیان کرد: امیدوارم پتروفرهنگ بیش از پیش در راستای حمایت از تولید و ساخت داخل و همچنین اشتغال گام بردارد و در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.