- نویسنده : openavijeh
- ۱۸ آذر ۱۴۰۴
- کد خبر 24870
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابطعمومی و امور بینالملل پتروشیمی پردیس، سمپوزیوم امسال با محوریت «نقش روابطعمومی راهبردی در بحرانهای جهانی» و با حضور استادان برجسته دانشگاه، مدیران ارشد، فعالان رسانهای و انجمنهای تخصصی داخلی و خارجی برگزار شد. این رویداد با هدف توسعه ادبیات علمی ارتباطات، معرفی الگوهای موفق، ارتقای استانداردهای حرفهای و گسترش همکاریهای بینالمللی شکل گرفته و مدارک آن با تأیید انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA) از معتبرترین مدارک ارتباطی کشور بهشمار میرود.
انتخاب مهندس عبدالرحیم قنبریان بهعنوان مدیر ارشد ارتباطگستر
در بخش مدیران ارشد، مهندس عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل پتروشیمی پردیس، بهعنوان «مدیر ارشد ارتباطگستر» معرفی شد.
هیأت داوران با توجه به شاخصهایی همچون نگاه راهبردی به ارتباطات، حمایت از نقش روابطعمومی در تصمیمسازی، تقویت فرهنگ شفافیت، ایجاد مسیرهای تعامل با کارکنان و جامعه محلی، این عنوان را به مهندس قنبریان اختصاص داد.
محسن امینی؛ مدیر برتر روابطعمومی ایران در سال ۱۴۰۴
در بخش مدیران روابطعمومی نیز محسن امینی، مدیر روابطعمومی و امور بینالملل پتروشیمی پردیس، بهعنوان «مدیر برتر روابطعمومی» شناخته شد.
در همین بخش، مدیران دیگری از صنایع و سازمانها نیز عناوین تخصصی دریافت کردند و این امر نشاندهنده تنوع و جدیت بخش مدیران روابطعمومی در کشور است.
این انتخاب براساس معیارهایی چون برنامهریزی ارتباطی، مدیریت حرفهای رویدادها، بهرهگیری از ابزارهای نوین دیجیتال، تعامل سازنده با رسانهها و هدایت تیمهای تخصصی انجام گرفت.
کسب عنوان روابطعمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی
در بخش رقابتی «ارتباطات الکترونیک و مجازی»، روابطعمومی پتروشیمی پردیس با توجه به توسعه زیرساختهای دیجیتال، بهروزرسانی مستمر وبسایت و پرتال داخلی، استفاده از ابزارهای تعاملی، تولید محتوای چندرسانهای و تحلیل دادههای رفتاری مخاطبان، عنوان «روابطعمومی برتر» را از آن خود کرد.
در همین رشته نیز سازمانهایی همچون اپراتور ایرانسل موفق به کسب رتبههای ممتاز شدند که تنوع و گستردگی حوزه ارتباطات دیجیتال را بهخوبی نشان میدهد.
کسب این سه عنوان در میان دهها سازمان حاضر در جشنواره، نشاندهنده توجه پتروشیمی پردیس به توسعه سرمایه اجتماعی، گفتوگو با جامعه و بهرهگیری از ظرفیتهای نوین ارتباطی است، رویکردی که در کنار دستاوردهای صنعتی و اقتصادی، مسیر رشد پایدار و حکمرانی ارتباطمحور شرکت را تقویت میکند.
https://sarkhatepetroshimi.ir/?p=24870
