×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش سرخط پتروشیمی، سپهدار انصاری نیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدNF3 این مجتمع به منظور تکمیل زنجیره پایین‌‌ دست محصولات پتروشیمی و جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت، برخی از محصولات شامل اتان، پروپان، بوتان، پنتان سنگین تر را تولید می‌کند. وی به راه‌اندازی ناحیه آمین این واحد اشاره کرد و افزود: بعد از افتتاح واحدNF3 به دلایل عملیاتی و تحریم‌ها، ناحیه آمین این واحد در سرویس قرار نگرفت، اما اکنون بعد از یک ...

به گزارش سرخط پتروشیمی؛  دکتر انصاری نیک به راه‌اندازی ناحیه آمین این واحد اشاره کرد و افزود: بعد از افتتاح واحدNF3 به دلایل عملیاتی و تحریم‌ها، ناحیه آمین این واحد در سرویس قرار نگرفت، اما اکنون بعد از یک دهه با استفاده از توان داخلی و همچنین توجه به ظرفیت‌های بومی و نوآورانه مجموعه، این واحد در مدار تولید قرار گرفت. مدیرعامل پتروشیمی بندرامام همچنین تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد مقدار غلظت CO2 وH2S در اتان ...

روزی فردی به پزشک مراجعه کرد و از درد موی سر ناله کرد، پزشک هم دید چنین دردی وجود ندارد، یه بیمار توصیه کرد روزانه چند قالب یخ خُرد کند و برای تسکین درد و درمان قطعی بر روی موهایش بگذارد. حالا وصف حال برخی سایت‌ها و پايگاه‌های خبری بی‌خبری از همه‌جا که برای جلب توجه به سراغ سوژه‌هایی می‌روند که درد نیستند و درمانی هم نیاز ندارند. البته که به قیل و قال‌های چنین ناشرانی هرچه کمتر توجه کرد، زودتر فروکش می‌کنند و بلعکس ...

افزایش ۴۷ درصدی درآمد و ۱۵ درصدی تولید در پتروشیمی امیرکبیر
۱۵ شهریور ۱۴۰۳

طبق گزارش سامانه کدال، درآمد پتروشیمی امیرکبیر در پنج ماهه نخست ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه افزایشی ۴۷ درصدی را نشان می دهد.

حضور پتروشیمی مارون در بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک خاورمیانه؛ تولید، توسعه، ارزآوری رمز ماندگاری پتروشیمی مارون 
۱۵ شهریور ۱۴۰۳

هجدمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با هدف فراهم کردن رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی، تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی در حالی از هجدهم شهریور ماه آغاز به کار می‌کند که پتروشیمی‌ها اصلی‌ترین شرکت‌کنندگان هستند.

نماینده مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در تیم ملی آتش‌نشانان ایران؛ آماده برای المپیاد جهانی چین
۱۵ شهریور ۱۴۰۳

آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران آماده اعزام به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد جهانی در حوزه آتش‌نشانی، المپیاد جهانی آتش‌نشانان به میزبانی کشور چین، است.

پیام مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت حلول ماه ربیع الاول
۱۵ شهریور ۱۴۰۳

سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت حلول ماه ربیع الاول پیامی صادر کرد.

حضور فعال پتروشیمی اروند در ششمین اجلاس مدیریت انرژی خلیج فارس
۱۴ شهریور ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی اروند به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پتروشیمی کشور، در ششمین اجلاس مدیریت انرژی شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس حضور یافت. 

نیروهای روزمزد پروژه‌ فیرمکو‌ را در دیگر پروژه‌ها به کار گیری کردیم
۱۴ شهریور ۱۴۰۳

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام با صدور اطلاعیه‌ای نوشت: پیرو موضوعات پیش آمده در خصوص برخی نیروهای روزمزد یکی از پیمانکاران در پروژه های موقت و پایان یافته در مجتمع پتروشیمی بندرامام به اطلاع رسانه‌های محترم، افکار عمومی و کارکنان محترم شرکت پتروشیمی بندر امام می‌رساند.

بیش از ۲ هزار فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

هزارو ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران، باشت و سایر شهرها وروستاهای پیرامونی تاسیسات نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شد.

فروش ۳۳ همتی پتروشیمی پردیس
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

از بین صورت حساب‌های منتشر شده پتروشیمی‌های تولیدکننده اوره و آمونیاک تا پایان تیر ماه، پتروشیمی پردیس با ۳۳ همت فروش صدرنشین است.