×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گامی نوین در هلدینگ غدیر برای شکوفایی استعدادها

 

به گزارش سرخط پاروشیمی؛ بر اساس این طرح ابتکاری، جذب و به کارگیری نخبگان مستعد و خلاق از طریق “پارک علم و فناوری” در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ غدیر، به عنوان امتیازی ارزشمند برای مدیران تلقی خواهد شد. این رویکرد نویدبخش، فرصتی طلایی برای جوانان نخبه و مستعد کشور فراهم می‌آورد تا ضمن به کارگیری دانش و تخصص خود در بستری کارآمد و پویا، به ارتقای سطح علمی و نوآوری در هلدینگ غدیر و صنایع وابسته به آن، سهیم شوند.

دکتر عبوری در تشریح این طرح نوآورانه اظهار داشت: “ما در هلدینگ غدیر، بر این باوریم که سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی خلاق و کارآمد آن است. از این رو، جذب و پرورش نخبگان دانشگاهی در اولویت برنامه‌های راهبردی ما قرار دارد. بر همین اساس، با ایجاد بستری مناسب در قالب “پارک علم و فناوری”، زمینه را برای حضور فعال و مثمر ثمر این عزیزان در مجموعه هلدینگ غدیر فراهم خواهیم کرد.”

ایشان در ادامه افزودند: “ما معتقدیم که نخبگان دانشگاهی، موتور محرکه نوآوری و خلاقیت در هر سازمانی هستند. حضور این افراد در شرکت‌های تابعه هلدینگ غدیر، نه تنها موجب ارتقای سطح علمی و کیفی فعالیت‌ها خواهد شد، بلکه منجر به خلق ایده‌های نو، ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و در نهایت، افزایش بهره‌وری و سودآوری مجموعه خواهد گردید.”

بی‌شک، این ابتکار عمل ارزشمند هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، گامی شایسته در جهت تقویت بنیان‌های علمی و فناورانه کشور به شمار می‌رود و می‌تواند الگویی الهام‌بخش برای سایر سازمان‌ها و نهادها در مسیر توسعه و پیشرفت ایران عزیز باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.