- نویسنده : openavijeh
- ۰۴ آذر ۱۴۰۴
- کد خبر 24640
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سرخط پتروشیمی، در این رویداد که با حضور مدیر منابع انسانی و خدمات رفاهی و سایر رؤسای واحد برگزار شد، بهصورت حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات همکاران بودند.
بر اساس این گزارش؛ این اقدام در راستای تقویت ارتباط دوسویه، ارتقای سطح پاسخگویی و بهبود فرآیندهای اداری صورت پذیرفت و کارکنان توانستند در فضایی رسمی و شفاف، موضوعات مختلف مرتبط با خدمات منابع انسانی را مطرح و پیگیری کنند.
علی خنیفر مدیر منابع انسانی در حاشیه این نشست ضمن تأکید بر رویکرد شرکت در توجه به سرمایههای انسانی، اظهار داشت: میز خدمت، بستر مناسبی برای دریافت مستقیم نظرات و مطالبات همکاران فراهم میآورد و واحد منابع انسانی خود را متعهد به پیگیری دقیق مسائل مطرحشده میداند.
گفتنی است برگزاری میز خدمت، یکی از برنامههای منظم واحد منابع انسانی و خدمات رفاهی در مسیر ارتقای رضایتمندی پرسنل و بهبود مستمر سازوکارهای پاسخگویی است و در دورههای آتی نیز تداوم خواهد داشت.
https://sarkhatepetroshimi.ir/?p=24640
