×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به‌ مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پیام مهندس غلامرضا کمالی آمده است:

یوم الله ۱۲ فروردین، فرازی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن روز بیش از ۹۸ درصد از ایرانیان به استقرار نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

بی گمان، دوازدهمین روز بهار، مژده اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرزمینی مستقل برای مردمانی فهیم، اندیشمند و صاحب فرهنگ است؛ مردمانی که با عبور از گذرگاه ها و پیچ های سخت و پر از فراز و فرود تاریخی از بند نظام منحوس طاغوت رهیدند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان و شب‌های پرفضیلت قدر و گرامیداشت ایام شهادت حضرت مولی‌الموحدین حضرت علی (علیه‌السلام)، فرارسیدن ۱۲ فروردین‌ماه «روز جمهوری اسلامی ایران» را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس، به ویژه شهرستان گچساران و کارکنان و خانواده بزرگ صنعت نفت تبریک عرض می نمایم.

ان‌شاءالله سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی عزیز گام برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.