×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
پیام دکتر متین دیداری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس

به گزارش سرخط پتروشیمی و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی به شرح زیر صادر کرد.

باسمه تعالی

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصتی برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران گرانقدر که شایسته بهترین‌ها هستند، بی شک کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه همه جانبه جامعه و تضمین کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است.
هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگرانی که بی وقفه و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، امید است همچون گذشته در سال پیش رو به برکت قدم‌های ارزشمند و متحد شما، در کنار یکدیگر همزمان با سرعت بخشیدن به چرخه ی عظیم تولید کشور و با تکیه بر دانش داخلی رشد و شکوفایی اقتصادس را شاهد باشیم تا بتوانیم روز به روز با توسعه زنجیره‌ی ارزش کشور، تولید و عرضه محصولات با ارزش ایرانی تابوی تورم را در هم بشکنیم.
باشد با مدد و یاری خداوند متعال، رهنمودات رهبر فرزانه انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های بی شائبه، مداوم و خستگی ناپذیر شما عزیزان به ویژه همکاران عزیز و ارزشمندم در خانواده بزرگ شرکت پتروشیمی زاگرس اعلام می دارم، امید که با توکل الهی و زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در سال پیش رو بهتر از گذشته در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور و دستیابی سریعتر به اهداف عالی کشور گام برداریم. عزت و سربلندی یکایک شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان را از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم.
متین دیداری
مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.