×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرستاری جهاد فی سبیل الله است

دکتر جمشیدی در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مطرح کرد:

پرستاری جهاد فی سبیل الله است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام با بیان اینکه پرستاران در چند سال اخیر به دلیل بیماری کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: آن دوران، یک جبهه جنگ تمام عیار برای مبارزه با این بیماری بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، دکتر غلامرضا جمشیدی، طی مراسمی برای گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با تقدیر از جمعی از پرستاران بیمارستان های مستقر در منطقه و پرستاران شاغل در کلینیک شرکت پتروشیمی هنگام ادامه داد: همین سلامتی فراگیری که امروز در جامعه جاری است، مرهون تلاش های پرستارانی است که در سخت ترین شرایط کاری همراه و همدم مردم بودند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی کرونا که همه مردم از این بیماران دوری می کردند، یک پرستار کنار شخص بیمار می ایستاد و با وجود استرس ها و مشکلات، از آنها مثل اعضای خانواده خود مراقبت می کردند، تصریح کرد: این کار جهاد فی سبیل الله است، جهادی که می بایست آن را بی نظیر و سرمشق در حوزه تولید و اقتصاد کشور قرار دارد.

دکتر جمشیدی با تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استانی افزود: وظیفه خود دانستم که به مناسبت این روز ارزشمند، از پرستاران دلسوز برای رشادت های جانانه و تلاش های مجدانه آنها تقدیر و تشکر نمایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.