×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 18 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پتروشیمی مارون نماد تولید، توسعه و مشتری‌مداری 
ابراهیم متین‌سیرت

به گزارش سرخط پتروشیمی؛ نمایشگاه‌ها، رویدادهای تجاری هستند که در آن شرکت‌ها محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند. این روزها نمایشگاه‌های تخصصی در سطح داخلی و بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری برگزار می‌شوند. نمایشگاه‌ها می‌توانند فرصتی عالی برای کسب و کارها باشند تا با یکدیگر آشنا شوند، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، برند خود را معرفی کنند و با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند.

در نمایشگاه‌، شرکت‌ها فرصتی را برای دیدار حضوری با مشتریان پیدا می‌کنند و فرصت‌های بی‌شماری برای تحقیق و بررسی وضعیت بازار، دیدار با رقبا و مشاهده آخرین دستاوردها در زمینه‌های مختلف فراهم می‌شود.

اعتبار سازی نشان، جذب مشتریان جدید، تقویت روابط با مشتریان فعلی، دریافت بازخورد فوری( چهره به چهره)، ایجاد فرصت جدید همکاری، تحلیل بازار‌ و رونمایی از محصولات و خدمات جدید مواردی هستند که شرکت‌ها را مجاب به حضور موثر و مستمر در نمایشگاه می‌کند.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نه تنها به توسعه بازار داخلی کمک می‌کند، بلکه بستری مناسب برای ایجاد و تقویت همکاری‌های بین‌المللی و صادرات محصولات ایرانی به بازارهای جهانی فراهم می‌آورد. به علاوه، ایران پلاست به عنوان محلی برای تبادل دانش و فناوری‌های نوین، نقش مهمی در بهبود کیفیت و ارتقای سطح رقابتی این صنعت دارد

غرفه شرکت‌ پتروشیمی مارون در خلال برگزاری نمایشگاه، محل رفت و آمد هیئت‌های مختلف، فعالان و بازرگانان و تجار عرصه پتروشیمی و تامین‌کنندگان زنجیره ارزش صنعت پلاستیک کشور بود. بنگاه اقتصادی موفقی که در سال‌های اخیر با اصل قرار دادن؛ تولید، توسعه و مشتری‌مداری از سایر رقبا پیشی بگیرد و در میان برترین توليدکنندگان محصولات پتروشیمی کشور جای گیرد. این شرکت با تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تُن در بخش الفین از بزرگترین واحد‌های تولید‌کننده‌ی این محصول راهبردی در کشور است.

از طرفی هدف از برگزاری این نمایشگاه ها در کشورهای صنعتی پیشرفته، ایجاد بازاری متمرکز برای کلیه خریداران خارجی (بهره‌برداری تجاری) است. فرصتی که پتروشیمی مارون آن را مغتنم شمارد و با حضوری فعال و همه‌جانبه، راه‌های ارتباط با مشتریان جدید داخلی و بین‌المللی را با بکارگیری مدیران مجموعه فراهم کرد.

از نکات حائز اهمیت و ارزشمندی که در این دوره از نمایشگاه از سوی پتروشیمی مارون اجرا شد، حمایت همه‌جانبه‌ از خبرنگاران استان خوزستان به منظور پوشش نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست بود. بدون شک خبرنگاران نقش مهمی در تهیه و انعکاس اخبار و ارتباط‌گیری با مدیران دارند و می‌توانند آخرین دستاوردها و موفقیت‌های شرکت‌ها را به بهترین شکل منعکس کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.