×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهندس باتمانی با صدور پیامی سوم مرداد سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه را به کارکنان این شرکت تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

این روز، یادآور تأسیس یکی از مهم‌ترین شرکت‌های منطقه پارس جنوبی است که با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، به عنوان یاریگر بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی کشور عمل کرده است. تأسیس این شرکت، نمونه‌ای بارز از تلاش و اراده مهندسان جوان کشور است که توانسته‌اند با عزم و پشتکار، فعل خواستن را به بهترین شکل ممکن صرف کنند. این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای مهندسان ایرانی است، بلکه نمادی از توسعه و پیشرفت صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه که روزی نهالی نوپا بود، اکنون به لطف تلاش‌ها و دانش متخصصان کشور به درختی بالنده تبدیل شده است. این شرکت، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های ذخیره‌سازی و صادرات فرآورده‌های پتروشیمیایی کشور، نقش مهمی در رشد تولید و جهاد اقتصادی ایفا می‌کند. با دارا بودن ۲۰ مخزن بزرگ که به بهره‌برداری رسیده‌اند و همچنین دو مخزن در مرحله راه‌اندازی و چهار مخزن در حال ساخت، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه توانسته است ظرفیت انبارش و ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمیایی را به طور چشم‌گیری افزایش دهد.

این مخازن با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته و مدرن، نقش بسزایی در ذخیره‌سازی و انبارش محصولات پتروشیمیایی شرکت‌های مختلف دارند. افتخار بزرگی برای این شرکت است که تمامی برنامه‌ریزی‌ها، طراحی‌ها، توسعه و احداث این مخازن توسط مهندسان جوان و متخصص کشور و در دوران تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی انجام شده است. این دستاورد نه تنها گواهی بر توانمندی و تلاش مهندسان ایرانی است، بلکه نمادی از قدرت و قابلیت کشور در رویارویی با چالش‌های بین‌المللی و اقتصادی محسوب می‌شود.

شرکت مخازن در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به دستاوردهای چشم‌گیری دست یافت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ثبت رکورد بیشترین میزان صادرات اشاره کرد. همچنین به لطف زحمات بی‌وقفه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان خدوم شرکت، تقدیرنامه سه ستاره‌ تعالي صنعت پتروشیمی و مدیر شایسته ملی ، راهبران اقتصادی ، مدیر برتر ، مدیر تاثیر گذار و کار آفرین ملی کشور ، مدیر نشان عالی ، نشان منتخب برند، جایزه بین المللی برند سبز، جایزه سیمرغ جشنواره مسئولیت اجتماعی ، جایزه چهره نامی صنعت و اقتصاد، تندیس برندملی و اعتماد ملی ، دریافت تندیس جشنواره ملی حاتم حمایت از تولید ملی ،دریافت تندیس مدیر برتر و ارزش آفرین کشور، اعطای نشان عالی مدیر سال صنعت و اقتصاد کشور،کسب نشان تعالی، دریافت گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری و مسئولیت اجتماعی، دریافت تندیس رضایتمندی مشتری و دریافت تندیس جشنواره ملی سما بدلیل تحقق شعار سال کیفیت و مشتری مداری نيز به شرکت‌ مخازن سبز رسید.

امسال‌ سالروز تاسیس شرکت با ایام محرم مقارن شده‌ است به همین مناسبت، اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت در سوگ سید و سالار شهیدان، سالروز تأسیس شرکت مخازن سبز پتروشیمی را نیز گرامی می‌دارم و از صمیم قلب از تمام مجاهدان و تلاشگران حاضر در این عرصه جهاد اقتصادی تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم با توکل بر خداوند، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و همدلی روزافزون، قادر باشیم گام‌های مؤثری در راستای تحقق مأموریت‌های شرکت، به‌ویژه در زمینه رشد تولید، برداریم و با همفکری و همکاری، افق‌های جدیدی را در مسیر پیشرفت و موفقیت فتح کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.