×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 18 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فرماندار شوشتر:     ۵۵۵ تعاونی؛ پشتوانه رونق اقتصادی شهرستان/ بهره‌برداری از شهرک مشاغل مزاحم شوشتر؛ گامی برای اشتغال ۳۰۰ نفر

بهگزارش سرخط پتروشیمی، سید محسن سید موسوی ضمن تبریک هفته تعاون، اظهار کرد: در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، از ۴۱ طرح با اشتغال‌زایی ۲۳۲ نفر رونمایی گردید و شهرستان شوشتر با ۱۱ طرح بیشترین آمار افتتاح پروژه‌ها در سطح استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: شهرستان شوشتر با دارا بودن ۵۵۵ تعاونی در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های فراوانی در زمینه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد که با تدوین سند توسعه تعاون شهرستان، می‌توان بهره برداری شایسته‌تری از این دارایی‌ها کرد.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک و با برنامه ریزی انجام شده، طرح شهرک مشاغل مزاحم شهرستان پس از سال‌ها جهت احداث یکصد واحد صنفی در مساحت ۴ هکتار و با اشتغال‌زایی بیش از ۳۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و شهرستان شوشتر و کارکنان این مجموعه قدردانی و برای تحقق اهداف و برنامه تدوین شده در سال ۱۴۰۳ و ترویج فرهنگ تعاون در راستای تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.