×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ششمین هم اندیشی مدیران روابط عمومی و فرهنگی شرکت های سرمایه گذاری ساتا در عسلویه و لامرد

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ، با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات یکپارچه و هم افزایی و هماهنگی در اجرای برنامه های ابلاغی، فرهنگی ، ششمین نشست مدیران فرهنگی و روابط عمومی شرکت های سرمایه گذاری ساتا در منطقه عسلویه و لامرد به میزبانی شرکت پلیمر آریاساسول برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید حسین رضایی مدیر فرهنگی شرکت های اقتصادی ساتا در منطقه عسلویه و لامرد، طی سخنانی با تقدیر و تشکر از عملکرد خوب شرکت مخازن سبز ، ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دغدغه‌های ایشان در خصوص مسائل فرهنگی، فرهنگ را ریل گذار اقتصاد برشمرد و افزود: قطعا اگر در بعد فرهنگی ریل گذاری صحیح ، درست و مناسبی صورت گیرد مسائل و مشکلات و معضلات اقتصادی نیز تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

مدیر فرهنگی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساتا در عسلویه و لامرد خواستار برنامه ریزی مناسب و تلاش هر چه بیشتر مدیران فرهنگی شرکت‌های زیر مجموعه ساتا جهت اجرای برنامه های ابلاغی شد.

در ادامه این همایش مدیران فرهنگی شرکت‌ها، ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان طرح ها و پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند. برنامه ریزی جهت برگزاری اردوهای بصیرتی ، زیارتی ، تربیتی و تفریحی ویژه کارکنان و خانواده ها، فعالیت های قرآنی ، برگزاری دوره آموزشی مختلف ویژه کارکنان و خانواده ها ، دوره های فرهنگی با دعوت از اساتید مطرح و صاحب‌نظر در مسائل اخلاقی و تربیتی و برنامه‌های قرآنی ،فعالیت‌های ورزشی و …از جمله برنامه‌هایی بود که در این همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

نشست دوره‌ای فرهنگی شرکت‌های اقتصادی ساتا به‌صورت فصلی در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه برگزار می‌شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.