×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در پیامی از مردم و کارکنان این شرکت برای حضور در انتخابات تشکر کردند

به گزارش سرخط پتروشیمی؛ سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در پیامی از مردم و کارکنان این شرکت برای حضور در انتخابات تشکر کردندبسم الله الرحمن الرحیم «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» با یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری مدبرانه‌ی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای نو آفریدند و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»، عهد و پیمان دیرینه‌ی خود را با نظام اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقشان، مقام معظم رهبری، تجدید نمودند.

شعور بالای سیاسی و درک نیّات خصمانه دشمن به کمک گام‌های استوار مردم آمد تا از اولین ساعات صبح ۱۵ تیرماه به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، پا به عرصه تعیین سرنوشت خود بگذارند.

حماسه‌ی حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. با حضوری آگاهانه و دفاعی جانانه از نظام پربرکت اسلامی، بر حق انتخاب خود پای فشاری کردید.

اکنون رئیس جمهور که مدیر اجرائی کشور و مسئول پیشرفت مادی و معنوی است، با رأی و تشخیص شما انتخاب شده است اینجانب به عنوان سرباز کوچک نظام در خط مقدم جبهه اقتصادی به همراه سایر همکارانم در شرکت پتروشیمی امیرکبیر قدردان حضور پرشور شما ولی نعمتان هستیم، این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری میکنیم، و سپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم‌الشأن ایران تقدیم مینماییم.

سعید صادقی

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.