×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای شکستن مرزهای دانش

به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی د ر مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ضمن خیرمقدم به حاضران در این مراسم در خصوص اهمیت جایگاه نمایشگاه این رویداد را محلی برای تضارب آرا بین مراکز دانش بنیان و صنعت نفت قلمداد کرد.

وی با ابراز امیدواری به برگزاری نمایشگاه امسال با کیفیت‌تر نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: ۲۸۱ مجموعه دانش بنیان، ۲۷ مجموعه فنی، تعداد قابل توجهی از مراکز دانش بنیان و تولید بار اول در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: با تصمیم وزارتخانه مقرر شد کالاهای حساس و تحت تحریم ساخته شود، به همین منظور در اقدامی جهادی و متکی به ظرفیت‌های داخلی ۱۹ هزار و ۵۰۰ قلم کالا در تجهیزات بالادستی بومی سازی شده است؛ همچنین هدف‌گذاری برای ۷۵۰۰ کالای تحریمی صورت گرفته که در این زمینه ۶۸ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

دانشی یادآور شد: با عنایت به اینکه ماشین‌های دوار به عنوان ویژه‌ترین پروژه در حال پیگیری است، در نمایشگاه پیش رو هشت قرارداد ویژه منعقد و ساخت پنج قلم کالای تجهیزاتی در این حوزه افتتاح می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.