×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جذب ۸۰۰ درصدی بودجه های سرمایه ای ۱۴۰۱ در شرکت آغاجاری

به گزارش سرخط پتروشیمی مدیر عامل شرکت  آغاجاری در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و جذب اعتبارات پروژه های سرمایه ای شرکت آغاجاری با اعلام این خبر بیان کرد: پروژه‌های سرمایه ای با هدف کارگشایی و رفع موانع تولید و بمنظور پیشبرد اهداف پروژه ها با همکاری شرکت های ملی  مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران تعریف می‌شوند.

مهندس جواد تقي زاده مدیرعامل شرکت آغاجاری  بر لزوم برنامه ریزی مناسب بمنظور رفع موانع موجود جهت پیشبرد اهداف پروژه ها تأکید و دو عامل زمان و هزینه را  از فاکتورهای اصلی مدیریت پروژه عنوان نمود که می بایست مد نظر قرار گیرد.
در ادامه امیرمحمد تقوی اصل رییس اداره برنامه ریزی تلفیقی شرکت آغاجاری عنوان نمود:  با تلاش مستمر اين اداره ، امور مهندسي و ساختمان  و مجريان داخلي و پیگیری های انجام شده در یکسال اخیر ، موفق به جذب  ۸۰۰ درصدی بودجه سرمايه اي  در سال ١٤٠١ نسبت به سال قبل از آن شديم كه انتظار ميرود با عنايت به مجوز مالي  که برای سال ۱۴۰۲ جهت اجراي پروژه هاي سرمايه اي در اختيار شركت آغاجاري قرار گرفته ، همچنان شاهد پيشرفت و افزايش جذب بودجه در سال جاري باشيم.

تقوی اصل افزود: این پروژه ها در حوزه های مختلفی از جمله خدمات، پشتیبانی تولید ، عمليات توليد و HSE تعریف شده اند که ايمن سازي خطوط لوله ، احداث ايستگاه ايمني و آتش نشاني مركزي ، بهسازي جاده اصلي محور اميديه / جايزان و ايمن سازي جاده هاي دسترسي  به چاهها و تأسيسات ، خرید تجهیزات و ابزار آلات ادارات خطوط لوله، نگهداری و تعمیرات ، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و بهينه سازي تأسيسات آبرساني را شامل می‌گردد.

وی در ادامه در خصوص اهميت اجرای پروژه نوسازي و احداث شبکه‌ي جديد توزیع آب منازل سازماني  به منظور رفاه حال همکاران تاكيد نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.