×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری دوره پیشرفته ایمنی،نجات و آتش نشانی فرودگاهی در شركت آغاجاری

به گزارش سرخط پتروشیمی مدیر عامل شرکت آغاجاری در آیین اختتامیه این دوره آموزشی بیان کرد : با توجه به پیشرفت صنعت نفت از گذشته تا کنون مباحث ایمنی همیشه سر لوحه کار کارکنان این صنعت پر مخاطره بوده است و مجموعه شرکت آغاجاری تلاش کرده با بروز رسانی دوره های آموزشی ویژه کارکنان پیشگام این موضوع باشد.

مهندس تقی زاده عنوان کرد : یکی از اقدامات شاخص این شرکت از ابتدای سال گذشته راه اندازی پروازهای فرودگاه شهید الماسی بود که با توجه به این رویداد مهم و لزوم بازآموزی فعالیت های حرفه ای در مواجه با بحران ها و سوانح دوره پیشرفته ایمنی ،نجات و آتش نشانی فرودگاهی در شرکت آغاجاری برگزار شده است.
رئیس فرودگاه شرکت آغاجاری نیز بیان کرد: مبحث ایمنی در دنیا شامل سه بخش است ایمنی شهری،صنعتی و فرودگاهی که ما در این حوزه موفق شدیم بعنوان تنها فرودگاه کشور این دوره آموزشی را جهت ۳۰ نفر از کارکنان HSE شرکت برگزار نمائیم.

علی شمس جزیره افزود : این دوره شامل ۱۷ سر فصل بود که با پشتیبانی مدیر عامل محترم و مشارکت اداره آموزش ، و اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست برگزار گردید.

در این آیین دکتر شرفی مدیر موسسه خدمات فرودگاهی سامان ضمن تبریک این رویداد مهم بیان کرد : فرودگاه شهید الماسی شرکت آغاجاری بعنوان اولین فرودگاه کشور موفق شد این دوره را بر اساس آخرین مقررات فرودگاهی برگزار نماید.

در ادامه دکتر شرفی گفت : انتظار است با توجه به برگزاری این دوره آموزشی فرآیندها و ابزار و تجهیزات فرودگاه شرکت آغاجاری نیز بروزرسانی شود.

در پایان این مراسم گواهی پایان دوره به ۳۰ نفر از کارکنان شرکت آغاجاری از سوی موسسه خدمات فرودگاهی سامان ارائه گردید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.