×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعطای تندیس زرین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به پتروشیمی تبریز

یه گزارش سرخط  پتروشیمی، هدف اصلی از برگزاری این رویداد تقدیر از شرکت‌هایی بود که گام‌های اساسی در حوزه مسئولیت اجتماعی برداشته و بستری برای تبادل تجربیات موفق در این زمینه ایجاد نموده‌اند. پتروشیمی تبریز با کسب این جایزه نشان داد که تعهدش فراتر از تولید محصولات پلیمری و شیمیایی است و به ایفای نقش موثر در تثبیت عدالت اجتماعی، بهبود شرایط زندگی در جامعه و حفاظت از محیط زیست متعهد است.

این شرکت با اعتقاد به این که توسعه پایدار تنها به مسائل زیست‌محیطی محدود نمی‌شود، در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی نیز به ایفای نقش می‌پردازد. حمایت از آموزش، ایجاد پایداری، بهبود وضعیت زندگی جامعه محلی و مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه، از جمله این موارد است. این شرکت با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و همکاری با ذینفعان مختلف، به دنبال توسعه پایدار و ایجاد ارزش برای کلیه سهامداران است.

شایان ذکر است که دکتر حجار مشاور مدیرعامل در حوزه منابع انسانی و رییس دبیرخانه مسئولیت‌های اجتماعی به نیابت از طرف دکتر سید نوراله میراشرفی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هفتمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی حضور یافت و این تندیس را دریافت نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.