×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز فرآیند جذب ۸۵۸ نفر از جوانان بومی بوشهر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش سرخط پتروشیمی و به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش گفت: با تلاش‌های فراوان و رایزنی‌های متعدد با مدیران ارشد وزارت نفت خوشبختانه برای نخستین‌بار با جذب ۸۵۸ نفر از جوانان بومی استان بوشهر موافقت شد و فرآیند جذب جوانان این استان به‌زودی آغاز خواهد شد. وی افزود: جوانان تحصیلکرده رشته‌های فنی در سراسر استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون، با همکاری دانشگاه خلیج فارس برای اشتغال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه به‌کارگیری و جذب خواهند شد. مدیر عامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به رشته‌های مورد نیاز این مجموعه در فرآیند جذب، تصریح کرد: جوانان کارآمد و خلاق استان بوشهر دارای مدارک فنی در رشته‌های اچ‌اس‌ئی ، تعمیرات، بهره‌برداری و بازرسی فنی می‌توانند در این آزمون که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

باهوش گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال باعنوان «مهار تورم و رشد تولید»، همه تلاش خود را برای رشد تولید پایدار و اشتغال جوانان پرتلاش بومی استان بوشهر بکار گرفته و در این مسیر حرکت خواهد کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به‌تازگی به تشکیل تیم راهبری از ابتدا تا انتهای فرآیند این جذب با حضور نماینده استاندار بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدام کرده است تا همه مراحل و اقدام‌ها برای جذب نیروهای بومی استان بوشهر با هماهنگی استاندار استان بوشهر انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.