×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیرعامل پتروشیمی شیراز: از ایده‌های خلاقانه و فناورانه استقبال می‌شود

به گزارش سرخط پتروشیمی، احمدرضا حیدرنیا با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت کارکنان در سطوح مختلف و با لحاظ کردن نظرات و پیشنهادات آن‌ها تهیه شده و به‌طور مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هدفمند افزایش ظرفیت تولید با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در نوسازی و بهینه‌سازی خطوط تولید، برنامه‌ریزی شده است تا ظرفیت تولید محصولات مختلف پتروشیمی شیراز به طور قابل‌توجهی افزایش یابد.

او ادامه داد: استقرار سیستم‌های نوین کنترل کیفیت، به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا و آموزش تخصصی کارکنان، از جمله برنامه‌های تدوین شده برای ارتقای کیفیت محصولات این شرکت است.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز عنوان کرد: با هدف افزایش سهم پتروشیمی شیراز در بازارهای بین‌المللی، برنامه‌های جامعی برای توسعه بازارهای صادراتی و حضور فعال در بازارهای هدف تدوین شده است.

حیدرنیا با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به مقوله نوآوری و فناوری در شرکت پتروشیمی شیراز شده است، گفت: از ایده‌های خلاقانه و فناورانه کارکنان در جهت ارتقای سطح عملکرد شرکت استقبال می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز به توسعه آموزش و توانمندسازی کارکنان نیز اشاره‌ای کرد و افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان، زمینه لازم برای افزایش بهره‌وری و خلق ارزش بیشتر در سازمان فراهم می‌شود.

او به ایجاد محیط کاری امن و سالم برای کارکنان تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا، برنامه‌های متعددی برای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت محیط کار اجرا شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.