×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سود خالص یازده برابری پتروشیمی فارابی نسبت به سال گذشته

به گزارش سرخط  پتروشیمی  به  نقل از عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی فارابی دکتر مسعود کفایتمند مدیرعامل شرکت دراین خصوص گفت: باتوجه به گزارش ارزیابی عملکرد و حسابرسی ۶ ماهه در پتروشیمی فارابی، سود خالص شناسایی شده این شرکت در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به حدود بیش از ۱۱ برابر کل سود دوازده ماه سال گذشته رسیده است.

وی افزود: این سود بدون در نظر گرفتن درآمد حاصل از اجرائیات صادره برای آرای قضایی محاسبه شده است و در صورت اعمال آنها به بالغ بر حدود ۲۳ برابر کل سود سال گذشته خواهد رسید.

دکتر کفایتمند در پایان با اشاره به اینکه این دستاورد بدون تلاش و همت خانواده خدوم پتروشیمی فارابی و لطف خدا بدست نمی آمد، افزود: این افزایش سود چشمگیر در شرایطی به دست آمده است که تولید، تحت فشار کمبود خوراک و افزایش نرخ مواد اولیه و همچنین شرایط سخت آب وهوایی و محدودیت های شبکه انرژی برق و نیز فرسودگی تجهیزات بوده است. وی همچنین گفت: همزمان مبلغی در حدود سه برابر میزان سود خالص نیز صرف سرمایه گذاری در ارتقاء و توسعه وضعیت شرکت شده است.

گفتنی است پتروشیمی فارابی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت نفت وگاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) می باشد که پس از یک دوره رکود طولانی طی چند سال اخیر مجددا در ریل توسعه و تثبیت قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.