×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، این تفاهم نامه همکاری با حضور دکتر مهرداد مظفری مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و دکتر یاری فرد عضو هیئت مدیره بانک شهر و مهندس معاضدی معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ پتروفرهنگ با هدف تامین مالی، ایجاد صندوق مشترک، خدمات نوین بانکی، تسهیلات و خدمات ارزی به امضا رسید.

پیش از این نیز طی همکاری صورت گرفته پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر، این بانک تامین مالی بالغ بر ۱۷,۵۰۰ میلیارد ریال برای این پتروشیمی فراهم نموده بود.

همچنین در نشستی دیگر با حضور مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و مدیران ارشد بانک صادرات ایران، در راستای توسعه همکاری های قبلی، مقدمات تنظیم تفاهم نامه‌ای دیگر باهدف تامین مالی و ارائه خدمات ارزی برای این شرکت فراهم شد تا در آینده نزدیک این مهم نیز عملیاتی شود.

هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت‌های دیگر پتروشیمی برگزار شد، حضور موثر و فعالی داشت.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۴ هزار متخصص صنعت پتروشیمی در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی تا ۲۹ بهمن ماه دایر و پتروفرهنگ در غرفه ۱۱۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.