×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
استفاده از خرد جمعی و مشارکت فعال، رویکرد مناسب جواد شاه محمدی در شرکت پتروشیمی اصفهان

به گزارش سرخط پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اصفهان، در این نشست مدیران، پیرامون موضوعاتی از قبیل تعالی سازمانی، چارت سازمانی، حفظ کرامت انسانی، تدارکات، مناقصات و ایندنت ها و … بحث و گفتگو کردند.

در این نشست ضمن تاکید بر تقویت تفکر استراتژیک شرکت و فرهنگ سازی هرچه بیشتر در این زمینه، بر ثبات نقشه راه، استراتژی ها و برنامه های کلان تاکید ویژه گردید.
در ادامه اجرای پروژه های توسعه ای، میزان روند پیشرفت پروژه ها و اجرای برنامه های اصلی شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اقدامات انجام شده در این رابطه مثبت ارزیابی شد. همچنین بر اهمیت ارتقای دانش مدیریت پروژه ها و ایجاد ساز و کاری مناسب جهت افزایش اهمیت کانال های عارضه یابی تاکید گردید.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان پس از استماع نظرات مدیران و رؤسا عارضه یابی، تکریم و ایجاد انگیزه ی همکاری در حوزه های مختلف و همچنین انجام ممیزی های داخلی و فرآیندهای تربیت ممیز را دارای اهمیت بالایی دانست و در خصوص جذب نیروی انسانی شایسته، متعهد، متخصص و دارای انگیزه نکاتی را عنوان نمود.
شاه‌محمدی در پایان ضمن استقبال از اظهار نظرها، بحث و گفتگوها و ارائه ی پیشنهادات و انتقادات، ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه‌های مختلف مدیریتی بتوان گام‌های بلندی در جهت پیشبرد اهداف کلان شرکت برداشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.