×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس

به گزارش سرخط پتروشیمی  به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس، مهندس علی مالکی بیان کرد: در راستای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس و با اجرای تفاهم‌نامه‌ منعقد شده با شرکت مخابرات استان برای اولین‌بار شرکت به فیبر سراسری مخابرات استان متصل گردید.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس افزود: ضعف آنتن‌دهی و نبود شبکه ۴G در منطقه جفیر که باعث ایجاد اختلال در کارهای ارتباطی شرکت و ساکنان روستاهای همجوار شده بود.

وی ادامه داد: درگذشته تمامی ارتباطات از طریق رادیو برقرار می‌شد که پایداری لازم را نداشت، اما با اتصال به فیبر نوری، ارتباطات به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

مهندس مالکی بیان کرد: با اتصال شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس به فیبر نوری، این شرکت به عنوان هاب ارتباطی منطقه جفیر شناخته شد. این اتصال نه تنها کیفیت ارتباطات داخلی شرکت را به طرز چشمگیری ارتقا داد، بلکه روستاهای هم‌جوار نیز از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: با راه‌اندازی مرکز تلفن و کد ثابت، اینترنت مجتمع نیز از طریق فیبر نوری تأمین می‌شود که این امر به طور قابل‌توجهی کیفیت خدمات ارتباطی را افزایش داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.